هند اسپید چیست؟
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

هند اسپید چیست؟

 

 

هند اسپید یک بازی رومیزی است. یعنی بازیکنان به دور یک میز جمع شده و بازی را انجام می دهند. این بازی هم برای دو نفر و هم برای چهار نفر قابل استفاده است. در واقع یک بازی رقابتی است و بازکنان باید زوج باشند.

اما این بازی چگونه انجام می شود؟ روی میز چراغ های زیادی در سمت هر بازیکن وجود دارد. هنگامی که بازی شروع می شود، برخی از این چراغ ها روشن می شوند و بعضی از آن ها خاموش می مانند. بازیکنان باید دکمه های مربوط به چراغ های روشن را فشار دهند و امتیاز کسب کنند.

دقت داشته باشید که دکمه ی چراغ های خاموش نباید فشرده شوند. در غیر این صورت، یعنی فشردن دکمه ی چراغ های خاموش، از بازیکنان امتیاز کم می شود.

 

فواید بازی هند اسپید

بازی هند اسپید یک بازی سرعتی است و علاوه بر ذاین نیاز به تمرکز بسیار زیادی دارد. دکمه هایی که روی میز قرار دارندف خیلی سریع روشن و خاموش می شوند. بنابراین بازیکنان باید از سرعت عمل و تمرکز بسیار بالایی برخرودار باشند تا بتوانند امتیاز کسب نمایند.

با توجه به این موضوع، این بازی به مرور زمان روی سرعت عمل و تمرکز بازیکنان تاثیر فوق العاده ای خواهد گذاشت. همچنین توانایی و تحرک بدنی در این بازی نیز بسیار مهم است. چرا که با افزایش سرعت بازی، جابجایی بازیکنان نیز بیشتر می شود. بنابراین این بازی موجب افزایش تحرک بدن نیز خواهد شد.

 

 هند اسپید یکه سازان

هند اسپید در شیراز

هند اسپید چیست؟

 





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: